Young Money – Pass The Dutch x Finale x Ms Parker

December 16, 2009 by Danny M

Exclusives, New Music

Young Money Pass The Dutch x Finale x Ms Parker

Young Mula‘s We Are Young Money is getting very close to the release date, so make sure to go and get that album when it drops on December 21st. Here is one of my fav tracks from the Compilation titled “Ms Parker” which has Lil Wayne, Mack Maine, and Gudda Gudda on it! You can listen and download the song below:

Download: Young Money – Ms Parker

You can also download Young Money‘s “Pass The Dutch“, and “Finale” from LWHQ

Share and Enjoy:

, , , , , , , , , , , ,

17 Responses to “Young Money – Pass The Dutch x Finale x Ms Parker”

  1. Ronsonagga Says:

    LET THEM BAUWVOKKHEEZ POST MORE

    Reply

  2. ndrew Says:

    low ass quality

    Reply

  3. Eazy-E Says:

    this shyt fuckin sucks i love young money but damn u can tell they just did this to throw on the fuckin cd… wooooow Assss

    Reply

  4. BOSSBITCH Says:

    FUCK YALL LEAKERS!!…STUPID ASS NIGGAS FUCKING UP THE ALBUM SALES! YALL COULDNT WAIT 5 DAYS?????? THATS WHY TWIST DISS YALL DROVE ASS!!! WHAT KINDA FANS ARE U THATS OUT HERE LEAKIN THEY SHIT!!!!…MAKE SURE YALL MUTHAFUCKAS BUY THE DAMN ALBUM!!!!!

    Reply

  5. BJ Says:

    DIS SONG IS CATCHY I LIKE IT BUT FINALE DA BEST SONG SO 4

    Reply

  6. megatron Says:

    lil twist and lil chuckee dont belong in young money, they wackkk.

    Reply

  7. scar Says:

    http://www.supashare.net/zq35xn8ugi7j

    make sure to buy it.!..dnt kno yet if the link is legit thoo..

    Reply

  8. Miss Carter Baby Says:

    Lil Wayne is so SEXY!!!!!!

    My friend whose with me right now (ashley) thinks drake is super SEXY!!!!!!;)

    Reply

  9. PrecYse Says:

    megatron i agree with you . but lil twist is good but lil chuckiee sucks. i got a song that i made called the black out. it can really kill lil chuckiee.

    here it is http://usershare.net/lj2n8riy19sm

    Reply

  10. PrecYse Says:

    this song by me right here http://usershare.net/7gzthzmi44vq is better than lil twist’s have you seen her. no offense. peace COOL MUSIK BABY

    Reply

  11. dhatkidMyles Says:

    ms.parker gotta be tha best track on that album lol

    Reply

  12. joe Says:

    the best song is over you from behind the music. i finally got my hands on it and its amazing

    Reply

  13. cc Says:

    finale is the best track on this album gudda gudda , weezy , and nicki minaj dad the best part and also ms parker and pass me the dutch

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tweets that mention Young Money – Pass The Dutch x Finale x Ms Parker | Young Money HQ -- Topsy.com - December 16, 2009

    […] This post was mentioned on Twitter by Lil Wayne HQ, Barbie. Barbie said: RT @LilWayneHQ: Young Money – Ms Parker [Lil Wayne, @MackMaine & @Gudda1 ] – http://tinyurl.com/y9fxdjp […]

  2. Young Money – Pass The Dutch x Finale | 2dopeboyz - December 16, 2009

    […] Wait… wasn’t this album supposed to have dropped by now? Oh wait, Starshit keeps fucking with the release dates. Meh. Props to UHTN. UPDATE: Added another track, courtesy of Daniel. […]

  3. The OffTheTrax Project v1.0 » Young Money – Pass The Dutch x Finale - December 17, 2009

    […] Wait… wasn’t this album supposed to have dropped by now? Oh wait, Starshit keeps fucking with the release dates. Meh. Props to UHTN. UPDATE: Added another track, courtesy of Daniel. […]

  4. Young Money » Current News Trends - December 17, 2009

    […] Young Money – Pass The Dutch x Finale x Ms Parker | Young Money HQ […]

Leave a Reply

Note: We use Gravatars on the comments section here at YoungMoneyHQ.com. Gravatars are little icons that appear next to your name and message in the comments section above. Click here to get your own Gravatar, or you will automatically get a random pattern.