Tyga & Chris Brown – Holla At Me [Official Music Video]

April 21, 2010 by Danny M

Music Videos

Check out the official music video for Tyga‘s and Chris Brown‘s “Holla At Me” record from their upcoming mixtape, Fan Of Fan. The director of this music video is Alex, and we can also be on the lookout for their “G Shit” video to drop sometime soon too. Don’t forget to leave a comment below with your thoughts on this video.

Share and Enjoy:

, , , , , ,

33 Responses to “Tyga & Chris Brown – Holla At Me [Official Music Video]”

  1. McRae Says:

    CB’s Devil Rays Jacket is SICK!!

    Reply

  2. Free Weezy F Says:

    All black everything

    Reply

  3. tunechi man Says:

    TUNE is sick video is sick this shud be no 1 and defo summer jam

    Reply

  4. dawg Says:

    jae millz mix tape coming

    Reply

  5. Luiseezy F. Crazy Says:

    LMFAO at da 3:09 mark wen breezy drop his hat n dat dude looked retarded trying to pick it up

    Reply

  6. Luiseezy F. Crazy Says:

    http://georgia.exclusiveaccess.net/content/2010/04/21/bmi-urban-showcase/?nggpage=7 check out dis shot freestyle by drake at showcase i think is cool fast forward to da 1:50 mark

    Reply

  7. MikeP Says:

    Why the fuck would tyg put Kat staks on a verse? dat hoe been exposed. unless there is something we dont know

    Reply

  8. fam Says:

    Chris tries TOO hard to make rihanna jealous….

    Reply

  9. tunechi man Says:

    ur talking rubbish how does that relate to the video

    Reply

  10. Lil BEE Says:

    Wat r dey like best frendz noww?? (dat was a serious question)… all ikno is that this mixtape gone bee sikkkkkk every song dey put out isss koolddddd… knt wait for it ……sikkkk video

    Reply

  11. jetnf Says:

    amazing. Damn Tyga and Breezy are sick

    Reply

  12. Baby Dee Says:

    I agree wit jetnf and fam i think he left dat stage when everyone started baggin on him 4 beatin rihanna soooo i would think not but its kool how he got back on track (fam i wazn’t bein mean i promise)

    Reply

  13. Ill_Phil33 Says:

    I see C-Breezy out here wit Tyga Tyga doin they thing they Mix-tape should be hard. Thats a combo I didnt see commin

    Reply

  14. Felicia Says:

    boring video!

    Reply

  15. nastyn Says:

    this joint hot bois doing they thing

    Reply

  16. Prince Says:

    have yall seen that keys diss to nicki minaj. keys is so wack. by the way this video is dope!

    Reply

  17. Robert A. Says:

    fake ass Christy Brown please dont rap!

    Reply

  18. Xx253BeastxX Says:

    Lol did any one see breezys shoes lol he is wearing two different kinds of jordans,lol

    Reply

  19. DaBo Says:

    has anybody noticed they on some kriss kross jawn?

    Reply

  20. Major Pah Says:

    That nigguh Breezy tryis to much, Lil Tyga or whatt? lmao >.<

    Reply

  21. kirkoff Says:

    I love Tygas chain

    Reply

  22. Harajuku ken Says:

    The title should be Chris Brown & Tyga cuz tyga did go hard but he was last & his verse wasnt that long but the title make it seem as if it was tyga song but when you hear it, its like Chris song

    Reply

  23. xYoshix Says:

    It’s both of their song. Off of the mixtape they’re doing together not a feature. And considering this is a Young Money website, Tyga’s name first only seems appropriate

    Reply

  24. rodster Says:

    the video is straight but chris need to stick to singing.Tyga a raw ass nigga.

    Reply

  25. Toon Says:

    Sikk vid. Khris the two diff Jordans aint makin the kut bud. lol. Good try tho.

    Reply

  26. Wisam Says:

    yo this video is the best video ive seen all year… and its homemade… thats sickk

    TYGA kills that!!! he does everytime so im not amazed like i was when i heard my first tyga song – Im Young Money, “i aint come to hurt nobody wit a couple of bodies will prolly hurst somebody, not hurt a body, hurst a body, david blane disapear that body!”

    breezy can dance!

    Reply

  27. maria isabel Says:

    Tyga <3

    Reply

  28. B Millz Says:

    Haters N the buildin: MikeP, fam, Felicia(BITCH), Robert A.(U a HOE), Xx253BeastxX(U just LAME), Major Pah(Y u even check them out), rodster(Fuck U he b spittin) Toon(He rich u Not) THIS VIDEO/SONG IS THE SHIT!!!!

    Reply

  29. MaRvRoX Says:

    Damn cant stop watchin this video it go hard!!!tyga &breezy Good Combination!!!

    Reply

  30. Meme Says:

    this shit is sick… i love it!!!! CB is back!!! He should go head and sign wit YM or CM…. lets get it!! YM/CM already taking over… wit Chris… YM/CB will have everybody they need!!!

    Reply

  31. OuTLaW Says:

    sick video dat lil nigga chris be movin i didnt know he could spit and dat nigga tyga so sick he needs a prescription dats gon’ be a dope ass mixtape

    Reply

  32. Araya Says:

    Where is the DIRTY version? Love this song but I hate the fact that it is constantly bleeped out!!!!

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. Tyga & Chris Brown – G Shit [Official Music Video] | Young Money HQ - June 14, 2017

    […] Previously: Tyga & Chris Brown – Holla At Me [Official Music Video] […]

Leave a Reply

Note: We use Gravatars on the comments section here at YoungMoneyHQ.com. Gravatars are little icons that appear next to your name and message in the comments section above. Click here to get your own Gravatar, or you will automatically get a random pattern.