Killa-T – Pop It Out (Feat Lil Chuckee & Young Dash)

December 16, 2012 by Danny M

New Music

Killa-T Pop It Out Feat Lil Chuckee & Young Dash

Killa-T just dropped his latest song called “Pop It Out” featuring Lil Chuckee and Young Dash. You can stream and download the track after the jump below!


Download: Killa-T – Pop It Out (Feat Lil Chuckee & Young Dash)

Share and Enjoy:

, , , , , , ,

18 Responses to “Killa-T – Pop It Out (Feat Lil Chuckee & Young Dash)”

  1. Salute Says:

    Chuckee the hardest working person from YM with all the features he releases.

    Reply

  2. Skinny Says:

    My boy t killed it tho…

    Reply

  3. LAPIC Says:

    Tru 2 Dat Chuckee work hard but he don’t bars like he used to wen he was 13 & 14

    Reply

  4. natasha Says:

    when I heard that song yall killed it and great job guys.

    Reply

  5. Killa-T Says:

    Make sure yall show some love to the youtube and share your comments there as well.. Aprpeciate it and shoutout to YOUNG MONEY HQ

    Reply

  6. skikidd Says:

    My bruh killa t a1 the track killin em! #turnup

    Reply

  7. kels Says:

    Sickkkkk. Keep doin ur thing boi.

    Reply

  8. Da kid Trey Says:

    Heeey this the hottest track i heard in a long time… Killa-T if u read this i have $800 ready right now to get u on a track homie i got u on twitter

    Reply

  9. Ashley Says:

    I can twerk my to this!! Keep up the good work Killa i love what you do.. Ima a long time fan

    Reply

  10. Lil Mikey Says:

    Yoooo this is fire! Im tryna collab wit u Killa i have a budget. Check your dm on twitter

    Reply

  11. Bri The Strpper Says:

    Ayye!! I just downloaded it me and my girls twerkin to it ova here in Dallas, Tx

    Reply

  12. Young Dash Says:

    Appreciate the love

    Reply

  13. Tina Says:

    I love this song, i found this on youtube last night. Just downloaded it!!!!!! #TWERK TIME

    Reply

  14. CrystaL frm DC Says:

    DAmn! NIce!

    Reply

  15. Gred Da Promoter Says:

    Killa-T iw ant to book you for my event in Miami… If 4k is enough for you contact me i just sent you a email with the details..

    This song is HOT!!! #PopItOut

    Reply

  16. whyte mic Says:

    good shit killa t ya killed it homie keep it goin bruh

    Reply

Leave a Reply

Note: We use Gravatars on the comments section here at YoungMoneyHQ.com. Gravatars are little icons that appear next to your name and message in the comments section above. Click here to get your own Gravatar, or you will automatically get a random pattern.