Euro Talks Working With Lil Wayne, Upcoming “Don’t Expect Nothing” Mixtape & More

April 14, 2014 by Danny M

Interviews

Euro Discusses Working With Lil Wayne, His Upcoming Dont Expect Nothing Mixtape & More

Euro recently sat down with GIANTLife for an interview were he chatted about how Rhode Island has influenced his love for hip-hop, what helps him take music seriously, if he was nervous working with Lil Wayne for the first time, what he has learned from Wayne, and more.

Also during the interview, Eureka Franklin confirmed that he is currently working on his debut mixtape, Don’t Expect Nothing, which he says will be dropping soon. I can’t wait for that!

Hit the jump to watch the full interview.

Share and Enjoy:

, , , , , , , , , , , ,

16 Responses to “Euro Talks Working With Lil Wayne, Upcoming “Don’t Expect Nothing” Mixtape & More”

  1. RIP Magnolia Shawty girl Says:

    I just wanna hear more music from him

    Reply

  2. Wait Says:

    If he has no music of his own out how did he get signed?

    Reply

    • I Ain't Nervous Says:

      Obviously he played music for Wayne.

      Just cause the music is not out does not mean he doesn’t have any.

      Reply

  3. I Ain't Nervous Says:

    I hope he got a Wayne feature on the tape.

    Reply

  4. perfect0 Says:

    “coming soon” LOL

    Reply

  5. tunexx Says:

    @perfect0 in other words… don’t expect this shit till December

    Reply

  6. PhilWeezy Says:

    I ain’t nervous of course wayne gonna have a feature they’re always together

    Reply

  7. Francophrenia Says:

    Danny will jae millz be dropping any singles from his potent music 2 mixtape

    Reply

  8. Mr Nino Says:

    Short but good interview. He looks smart and when you listen to him you know that he is not gonna disapoint people because he knows good and well that he has to be better than people like Drake tyga or nicki minaj who are all on the same label than him. So I can’t wait for this mixtape.

    Reply

  9. 1 Says:

    he the next Drake

    Reply

  10. Patriots Says:

    Finally some fuckn interesting news. Cant wait 4 this shit and i just made mad space on my phone 4 this, C5, and flows mixtape.

    Reply

  11. Best Says:

    Can’t wait for that mixtape, I know he is going to kill it!

    Reply

  12. music Says:

    I can’t wait his flow is dope

    Reply

  13. John Doe Says:

    Still hasn’t dropped it…

    Reply

  14. Josh Says:

    LTL Gang forever, Euro gonna take over, Don’t expect nothing!

    Reply

Leave a Reply

Note: We use Gravatars on the comments section here at YoungMoneyHQ.com. Gravatars are little icons that appear next to your name and message in the comments section above. Click here to get your own Gravatar, or you will automatically get a random pattern.