Flow – Withdrawals

May 20, 2014 by Danny M

New Music

Flow Withdrawals

Flow drops a leak off his forthcoming mixtape, Withdrawals, that was supposed to drop yesterday but he pushed it back as he is waiting on Lil Wayne to send him a verse over for the tape.

The Flight School Productions-produced song, which is also called “Withdrawals“, features Drop Boy Dell and samples Leonardo DiCaprio from The Wolf Of Wall Street.

You can stream and download the track after the jump below!


Download: Flow – Withdrawals

Share and Enjoy:

, , , , , , , , , , , , ,

21 Responses to “Flow – Withdrawals”

  1. 5ive Says:

    this druggie need to go to rehab

    Reply

  2. Dayne Says:

    Check out my first 2 singles off my mixtape!

    http://m.soundcloud.com/tracks/search?q=Double+d+440

    Reply

  3. Young Teezy Says:

    my bro flow fuckin killin tht shit cnt wait till big bro Weezy F Baby verse i knw its goin be a killer YMCMB x LAT x RG x FLAMEZ Bitch x TRUKFIT

    Martians 4 Life

    Reply

  4. Best Says:

    Wow he killed it, shout out Flow!

    Reply

  5. Beautiful nightmare Says:

    this sucked

    flow fell off

    Reply

  6. sp0rt Says:

    i fucks with this

    Reply

  7. 1 Says:

    whats the new date for Withdrawals???

    Reply

  8. Baal Says:

    DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE DOPE

    Reply

  9. KushSmoker420 Says:

    Holy fuk flow goes off… This mixtape is gonna be fuckin’ incredible!

    Reply

  10. RIP Magnolia Shawty girl Says:

    why everyone in Young Money got to push back their projects, it’s getting old now…..

    Reply

  11. Trey Raybon Says:

    It aint everyone in young money its waynes fault

    Reply

  12. LOL Says:

    Not really Wayne’s fault, he’s working on Carter 5 he’s busy. Flow can go right ahead and release the tape without wayne features if he wants to. Shit wayne heald back S4TW an extra day to get Flows verse on it, back when Flow was a nobody

    Reply

  13. Black Santana Says:

    Sounds like he stole Kevin Gates flow

    Reply

  14. bobby fast Says:

    WOW!! this song is SO DOPE . Flow killed it.. and Whoever is on the hook has a platinum selling voice.. Nice song cant wait for the whole tape to drop

    Reply

  15. YaBoyGoHard Says:

    I didn’t like it at first but after a couple listens this track is something nice! Sound just like a Kevin gates verse tho..but fuck it im ready to bump this tape so drop this bitch slime!

    Reply

  16. Kevin De'Andre Meck Says:

    flow da big hommie ……this track off da block……ya already know the mixtape gon be flames
    “Bobby, Rich Homie and Thugga pliz get The Fuck out ma face, the withdrawals mixtape coming so you jus have to Fuckin’ wait” – FLOW x OG BOBBY FREESTYLE
    FGM x YMCMB x VampLiving x NewOrleans x withdrawal

    Reply

  17. n.o nigga Says:

    Man yu gotta be fukin kiddin me wayne can spit a verse in 20 sec and yu mean to tell me withdrawals gotta wait 2dayz gett real but ifuks with MR.BRAZY FLOW IJUST DONT UNDERSTAND PSSSH IM WAITING THO REAL SHITT BLOOD UP SLIMEE

    Reply

  18. bankhead Says:

    Everything would be perfect if wayne just fired bryant cuz that nigga always making him pull shit bck. Honesty wayne dont even need a manager as long as he’s been in the music idustry

    Reply

  19. c Says:

    when my nigga said bumping whitney houston having scared to take a bath i was like damn

    Reply

Trackbacks/Pingbacks

  1. Flow – Withdrawals [Mixtape] | Young Money HQ - June 3, 2014

    […] Lil Wayne – Blood In [Interlude] 2. Flow – Lil Homies (Featuring N.O. Capo) 3. Flow – Withdrawals (Featuring Drop Boy Dell) 4. Flow – Fuck Off (Featuring Chanel West Coast) 5. Flow – I Do (Featuring Nino Wavey) […]

Leave a Reply

Note: We use Gravatars on the comments section here at YoungMoneyHQ.com. Gravatars are little icons that appear next to your name and message in the comments section above. Click here to get your own Gravatar, or you will automatically get a random pattern.